هدف کیا EV9 بالاست در حالی که فروش خودروهای برقی ضعیف اروپا احیای ICE را تهدید می کند

هدف کیا EV9 بالاست در حالی که فروش خودروهای برقی ضعیف اروپا احیای ICE …

Stephaine 0 8 09.23 22:20
کیا EV9 (عکس از جاش لفکوویتز/گتی ایماژ)
Getty Images کیا از چشم نواز و غول پیکر لوکس Sport utility الکتریکی EV9 کره ای برنده به نظر می رسد تا زمانی که به قیمت و قدرت رقابت توجه کنید.
EV9 این کیا لوکس را وارد رقابت مستقیم با تسلا مدل X، مرسدس EQS، آئودی Q8، BMW iX و ولوو EX90 می‌کند. آیا اگر برند لوکس جنسیس شرکت مادر هیوندای آن را راه اندازی می کرد، منطقی تر بود؟
مانند تمام سازندگان خودروهای برقی در بازار اروپا، کیا نیز با ضعف فروش مواجه خواهد شد که بسیاری را مجبور به کنار گذاشتن تعهدات خود برای کنار گذاشتن زودهنگام موتور احتراق داخلی کرده است. کاهش فروش خودروهای برقی باعث شده است که سازندگان از اتحادیه اروپا درخواست کنند تا مقرراتی را که به فروش خودروهای جدید Icing تا سال 2035 پایان می‌دهد، کاهش دهد.
کیا از زمانی که به عنوان یک برند ارزان و شاد در اوایل دهه 1990 معرفی شد، در اروپا بسیار موفق بوده است. این کشور با رقابت و شکست برندهای اروپایی مانند رنو و پژو، بی‌رحمانه پیشرفت کرده است و سپس برای مقابله با برند فولکس واگن پیشرو در بازار انبوه حرکت کرده است. به چالش کشیدن شرکت هایی مانند مرسدس بنز و بی ام و ممکن است پل بسیار دوری باشد.
Sport utility vehicle تمام الکتریکی BMW iX1 (عکس از Sjoerd vanguard der Wal/Getty Images)
Getty ImagesMore ForMFORBES Consultant بهترین شرکت های بیمه خودرو در اکتبر 2022 توسط Cent GusnerEditor مقایسه نقل قول های آنلاین بیمه خودرو (نرخ های 2022) ByJason MetzEditorKia و Hyundai محصولات جدید موثری را برای نوزادان ارائه کرده اند، اما هرگز به بازار خودروهای الکتریکی نمی رسند. یخ. فولکس‌واگن و مرسدس مجبور شده‌اند جاه‌طلبی‌های خودروهای برقی خود را کاهش دهند، به‌گفته فورد و جنرال موتورز در ولوو ایالات‌متحده، «هیچ اگر، هیچ اما، حتی یک خودرو پس از سال 2030 فروخته نمی‌شود که شهرت کامل نداشته باشد». اکنون به فناوری Icing خود بازگشته است.
کیا مجموعه ای از خودروهای برقی بسیار شایسته را روانه بازار کرده است که با EV6 شروع شده است و اکنون وعده داده است که با EV4، 3 و به زودی EV2 به سمت پایین بازار حرکت کند. مجموعه Niro آن ICE، هیبریدی، پلاگین هیبریدی و خودروهای برقی را ارائه می دهد.
به گفته ماتیاس اشمیت، تحلیلگر بازار خودرو اروپا، EV9 می تواند در ایالات متحده و همچنین اروپا موفق باشد.
EV9 می تواند به خوبی به کیا کمک کند تا با یک سنگ حدود سه پرنده را بکشد. این خودروی ایده‌آل برای اجتناب از اداره مالیات با انتشار گاز دی‌اکسید کربن صفر است که منجر به نرخ‌های مالیاتی کم سود برای رانندگان خودروهای شرکتی در بسیاری از بازارها می‌شود، به حفظ اهداف نظارتی زیست‌محیطی در مناطق مختلف کمک می‌کند و امکان نوشتن مالیات قابل توجه را فراهم می‌کند. اشمیت در یک تبادل ایمیل گفت: آفات در سایر موارد که طرح‌های فدا کردن حقوق را مجاز می‌کنند، همه در زمانی که قفسه‌ها در مورد شاسی‌بلندهای تمام برقی مدرسه‌ای مناسب برای خانواده‌ها نسبتاً کم است.
اشمیت گفت: «این خودرویی است که در سطح جهانی نیز کار می‌کند، مشتریان ایالات متحده را جذاب می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا قوانین کالیفرنیا را برآورده کنند، در حالی که همین کار را در اتحادیه اروپا انجام می‌دهند، به اهداف میانگین CO2 ناوگان و هدف دستوری ZEV بریتانیا نیز کمک می‌کند.»
Volvo EX90 (عکس توسط Anders WIKLUND / منابع مختلف / AFP) / سوئد Come out (عکس توسط ANDERS ... [+] WIKLUND/TT Tidings Agency/Alpha foetoprotein via Getty Images)
خبرگزاری TT/Alpha foetoprotein از طریق Getty Images جمل تاگانزا، نایب رئیس شرکت مشاوره خودرو فرانسوی Inovev، گفت که کیا با سهم بازار 4 درصد در رتبه دهم بازار خودروهای برقی اروپا قرار دارد. همراه با هیوندای، رتبه هشتم است.
طبق اعلام انجمن خودروسازان اروپا، در بازار کلی اتحادیه اروپا در شش ماه اول سال 2024، کیا 217000 خودرو ICE، هیبریدی و الکتریکی را با سهم بازار 3.8 درصد و هیوندای 227000 (4.0 درصد) فروخته است.
تاگانزا گفت: «من فکر می‌کنم عرضه چنین خودروی بزرگ و گران‌قیمتی با نام تجاری جنسیس منطقی‌تر بود. جنسیس وظیفه دارد وارد بخش به اصطلاح پریمیوم شود که تحت سلطه شرکت هایی مانند BMW، مرسدس بنز، آئودی و لکسوس است.
در فرانسه، EV9 پس از کسر مالیات (79000 دلار) از 73000 یورو شروع می شود.
کیا در تلاش است تا خود را کمی بالاتر از بازار جریان اصلی تقریباً بازار پریمیوم قرار دهد. کیا EV9 یک خودروی خانوادگی بسیار گران قیمت است که به عنوان رقیب تسلا X یا BMW iX قرار گرفته است. این موقعیت به دلیل قدرت رقابت، که Genesis را نیز شامل می شود، بسیار دشوار است.
از آنجایی که فروش خودروهای برقی به سطح بالایی رسیده است، تولیدکنندگان اروپایی بیشتری از اتحادیه اروپا می خواهند که اختیارات خود را که فروش اکثر خودروهای جدید Chalk را تا سال 2035 غیرقانونی می کند، کاهش دهد. مسیر تا سال 2035، هم در اتحادیه اروپا و هم در بریتانیا، شامل سهم کمتری برای وسایل نقلیه Frappe این مشکلاتی را برای دستمزدها ایجاد می کند زیرا در حال حاضر تقاضا برای خودروهای برقی ضعیف است، به ویژه به این دلیل که قیمت خودروهای برقی برای متوسط ​​حقوق اروپایی بسیار بالا است.
در اوایل این ماه، مارک هدریش، رئیس و مدیرعامل کیا اروپا، در مصاحبه ای با Automotive Newsworthiness Europe از او پرسیده شد که آیا قوانین 2035 ممکن است رقیق شوند. هدریش فکر می کرد که این یک احتمال است.
به احتمال زیاد کمیسیون جدید (اجرای اروپا) با دید بازتر نسبت به کمیسیون قبلی به نگرانی‌های صنعت برای ارزیابی (قانون انتشار 2035) که در سال 2025 در نظر گرفته می‌شود گوش خواهد داد، اما نگرانی شخصی من این است که صنعت همچنان هدریش در بخشی از سخنان خود گفت: سطح پایینی از اعتبار.
هدریش گفت که آینده انتشار صفر است. مسیر یک خط مستقیم نیست بلکه یک جاده پر دست انداز است.
وقتی مشخص شد که ما در یک دوره گذار هستیم که چندین سال طول خواهد کشید، و شما باید این انتقال را به درستی مدیریت کنید، به این معنی است که موتورهای احتراقی، دیزل‌ها، هیبریدی‌ها و همچنین یک محصول قوی و رو به رشد EV را حفظ کنید. او به Self-propelling News show EEC گفت.
Kia EV9 (عکس توسط ANGELA WEISS / AFP) (عکس توسط ANGELA WEISS/AFP از طریق Getty Images)
خبرگزاری فرانسه از طریق Getty Images تاگانزای Innovev مرتباً گفته است که دستیابی به مأموریت سال 2035 دشوار است.
تاگانزا گفت: "با نزدیک شدن به ضرب الاجل، بیشتر می بینیم که بازار آماده نیست، صنعت آماده تغییر کامل نیست و خطر بحران اجتماعی بسیار واقعی است."
کارلوس تاوارس، مدیرعامل Stellantis هشدار داده است که اگر میانگین حقوق دریافتی در اروپا از بازار خودروهای جدید خارج شود زیرا فقط خودروهای برقی گران قیمت در دسترس هستند، با واکنش منفی علیه سیاستمداران روبرو خواهد شد.
تاگانزا گفت به دلیل تأثیر قوانین سختگیرانه کارخانه ها در حال حاضر بسته شده اند.
واضح است که خودروسازان نمی توانند تنها در خودروهای برقی خالص سرمایه گذاری کنند، اگر بازار آمادگی خرید آنها را نداشته باشد. به همین دلیل است که می توانید بخوانید که فولکس واگن یا مرسدس تصمیم گرفته اند دوباره در توسعه Crank سرمایه گذاری کنند.
موتورهای الکتریکی کیا EV9 GT-Line of credit (2) – 373 اسب بخار @ 4000-7800 دور در دقیقه
گشتاور – 700 نیوتن متر @ 0-3800
باتری - پلیمر لیتیوم یون 99.8 کیلووات ساعت
برد ادعا شده - 313 مایل (WLTP)
ظرفیت واقعی باتری - 315 مایل (میانگین 6)
برد بزرگراه - 158 مایل
جریمه کروز بزرگراه - 50٪
درایو - تمام چرخ
شتاب 0-60 مایل در ساعت 5.1 ثانیه
حداکثر سرعت - 124 مایل در ساعت
قیمت - 77025 پوند پس از کسر مالیات (99000 دلار) من را در توییتر دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. نیل وینتون به‌عنوان خبرنگار سابق خودروسازی اروپا برای رویترز، چند سالی را صرف نوشتن درباره این صنعت کرده‌ام. من به هیاهو و هیاهوی شرکتی نفوذ خواهم کرد و متوجه خواهم شد که این شرکت های غول پیکر واقعاً چگونه کار می کنند. من همچنین عاشق رانندگی با ماشین های باشکوه آنها و ماشین های ساده تر آنها هستم. من به شما می گویم اگر این فناوری نیز کار کند.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

When you loved this short article and you wish to receive more information with regards to اخبار تحویل خودرو سایپا please visit our own web page.

Comments